Prosimy o zapoznanie się z najważniejszymi informacjami dotyczącymi warunków dostawy oraz reklamacji zakupionych w naszym sklepie produktów:

 

1. Koszty dostawy.

Koszt transportu umieszczony jest przy każdym produkcie i naliczany jest przy składaniu zamówienia. Aby sprawdzić jaki jest koszt dostawy Twojego zamówienia dodaj wszystkie produkty do koszyka, a następnie wybierz formę dostawy i płatności. Zobaczysz wówczas dokładnie policzone koszty dostawy wybranych produktów. Przy zakupie kilku produktów istnieje możliwość obniżenia kosztów transportu, ustalając je indywidualnie z obsługą sklepu (np. poprzez kontakt mailowy lub telefoniczny). Rozważ więc zakup więcej niż jednego produktu, a koszty dostawy mogą spaść nawet do 30%.

2. Wysylka kurierska.

Aby towarom zakupionym w sklepie sklepuj.pl zapewnić maksymalne bezpieczeństwo podczas dostawy, korzystamy wyłącznie z usług renomowanych firm kurierskich. Współpraca z takimi firmami jak: Siódemka, Fed-ex, DHL, Schenker, K-ex  da Ci absolutną gwarancję szybkiej i bezpiecznej dostawy.

Po dostarczeniu przesyłki przez kuriera prosimy o sprawdzenie od razu stanu opakowania produktu oraz taśm. Jeśli te nie budzą zastrzeżeń podpisz list przewozowy i ureguluj należność (w przypadku płatności za pobraniem). Następnie wyjmij produkt z opakowania i sprawdź, czy nie jest on uszkodzony oraz czy w pudełku są wszystkie części wymienione w instrukcji obsługi. Jeżeli wszystko jest w należytym porządku możesz bez obaw przyjąć przesyłkę.

W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń bądź braków proszę sporządzić na miejscu, w obecności kuriera, protokół szkody. Należy zapisać w nim wszystkie braki, uszkodzenia oraz datę i godzinę doręczenia przesyłki przez kuriera. Tak sporządzony protokół wraz z całą przesyłką należy oddać z powrotem kurierowi.

Skontaktuj się z naszym Biurem obsługi klienta bądź telefonicznie: 609777024 w dniach: pon.-pt. 8:00-18:00, sob. 10:00-16:00, a wspólnie ustalimy, kiedy i jak możemy dostarczyć Ci nowy, nieuszkodzony towar.

Uwaga: spisany protokół szkody w dostawie ułatwi dochodzenie odpowiedzialności za uszkodzony lub niekompletny towar i przyśpieszy proces realizacji Twojej reklamacji.

3. Odbiór osobisty – Dostawa do Punktu Odbioru.

Odbiór osobisty towarów to niezwykle dogodna forma dostawy. Przede wszystkim ponosisz o wiele niższe koszty dostawy towarów, niż w przypadku skorzystania z usług firmy kurierskiej. 


4. Monitoring dostawy.

Przebieg dostawy realizowanej za pośrednictwem kuriera można monitorować  bezpośrednio na stronach internetowych  firm kurierskich. Każdy klient otrzyma na podany w zamówieniu adres email nuerm przesyłki oraz nazwę kuriera.

5. Bezpieczeństwo przesyłek.

Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie nasze towary były starannie zapakowane i zabezpieczone przed uszkodzeniami w trakcie transportu. Produkty o mniejszych gabarytach zapakowane są w pudełko producenta, ofoliowane i zaklejone firmową taśmą. W przypadku sprzętów o znacznej wielkości (np. pralki, lodówki) zabezpieczamy je dodatkowo styropianem.

Prosimy jednak zawsze o sprawdzenie w momencie odbioru, w jakim stanie przesyłka do Ciebie dotarła. 

 

REKLAMACJE

Jeśli zdarzy się, że mimo naszych starań, by towar dotarł do Ciebie nieuszkodzony, stwierdzisz, iż z jakiegoś powodu nie spełnia on Twoich oczekiwań – powiadom nas o tym.

Tutaj dowiesz się, jak zgłosić reklamację w przypadku, gdy:
1. Zakupione u nas meble uległy uszkodzeniu w trakcie dostawy.
2. Zakupione u nas meble są niekompletne.
3. Chcesz odstąpić od umowy kupna-sprzedaży.

1. Uszkodzenie towaru w trakcie transportu

Po dostarczeniu przesyłki przez kuriera prosimy o sprawdzenie od razu stanu opakowania produktu oraz taśm lub plomb zabezpieczających. Jeśli te nie budzą zastrzeżeń podpisz list przewozowy i ureguluj należność. Następnie wyjmij produkt z opakowania i sprawdź, czy nie jest on uszkodzony oraz czy w pudełku są wszystkie części wymienione w instrukcji obsługi. Jeżeli wszystko jest w należytym porządku możesz bez obaw przyjąć przesyłkę.

W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń bądź braków proszę sporządzić na miejscu, w obecności kuriera, protokół szkody. Należy zapisać w nim wszystkie braki, uszkodzenia oraz datę i godzinę doręczenia przesyłki przez kuriera. Tak sporządzony protokół wraz z całą przesyłką należy oddać z powrotem kurierowi.

2. Niekompletny lub niezgodny z zamówieniem towar

Produkty nawet te fabrycznie zapakowane niestety czasami są niekompletne. Nie ma jednak powodów do obaw. Wszystkie produkty przez nas sprzedawane posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. W przypadku stwiedzenia braku lub niewałściwego elementu wewnątrz paczki prosimy o jak najszybszy kontakt z obsługą sklepu mebleAgaty.pl Doślemy niezwłocznie brakującą część lub właściwy element.

3. Odstąpienie od umowy kupna sprzedaży

Zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z późn. zm.), w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu dokonanego w naszym sklepie, bez podania przyczyny. Jest to równoznaczne z odstąpieniem od umowy kupna-sprzedaży produktu.